Hızlı hizmet hızlı çözüm

Eyüp Belediyesi Çağrı Merkezi’ne gelen talep ve şikayetler en kısa sürede çözüme kavuşturuluyor. Gelen her türlü konuyu ilgili müdürlük ya da birimlerle irtibata geçerek çözüme kavuşturulmasını sağlayan Çağrı Merkezi yaptığı önemli çalışmalar ile vatandaşlardan takdir topluyor. Son olarak Rami Yeni Mahalle’den gelen bir talep yaklaşık 2 saat içinde çözüme ulaştırıldı.

Eyüp Belediyesi vatandaş odaklı hizmetlerine aralıksız devam ediyor. Başkan Remzi Aydın’ın göreve gelmesiyle birlikte Çağrı Merkezi’nin daha aktif kullanılması sonrasında, vatandaşlardan gelen talep ve şikayetler artık çok daha kısa sürede çözüme kavuşturuluyor. Haftanın 7 günü 24 saat görev yapan Çağrı Merkezi, Eyüp Belediyesi’nin vizyon ve misyonunu da vatandaşa yansıtan bir profil çiziyor.

Son günlerde ise Çağrı Merkezi’ne gelen taleplerin büyük çoğunluğu gün içerisinde çözüme kavuşturuluyor. Vatandaştan gelen talep ve şikayetleri ilgili birim ya da müdürlüklere aktaran Çağrı Merkezi personeli ayrıca konunun takibini yaparak sonuç hakkında talepte bulunan kişilere geri bildirim de sağlıyor.

İLGİLİ BİRİMLERE ANINDA YÖNLENDİRME YAPIYORLAR

Çağrı Merkezi son olarak Rami Yeni Mahalle’den gelen bir talebi Temizlik İşleri Müdürlüğü’ne iletti. İhbarı alarak hemen belirtilen adrese giden Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri ilgili vatandaşı bularak talebini çözüme kavuşturdu. 2 saat gibi kısa bir sürede çözüme kavuşturulan taleple ilgili olarak müracaatta bulunan vatandaşa geri bildirim yapan Çağrı Merkezi personeli yaptığı hizmetle vatandaştan takdir topluyor.Eyüp Belediye Başkanı Remzi Aydın, vatandaşla bire bir görüşerek onların talep ve şikayetlerinin gereğini yapan Çağrı Merkezi’nin son 1 buçuk yıl içinde daha aktif hale geldiğini belirterek, “Aslında bizim vizyon ve misyonumuzu en iyi şekilde vatandaşa yansıtan bir birimimiz. Çağrı Merkezimiz önemli çalışmalara imza atarak vatandaşın memnuniyetinde önemli bir rol oynuyor” şeklinde konuştu.